אינטגריטי תוכנה תשווק ותפיץ את אינפיניפוינט בישראל

פורסם ב-07.11.2021

אינפיניפוינט מאפשרת DIaaS (ר”ת Device Identity as a Service) – שירות זיהוי ובדיקת המכשיר של העובד – כחלק מאימות כניסה לשירותי הארגון.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת ההיי-טק הישראלית אינפיניפוינט (Infinipoint), ובכך הפכה לנציגתה הבלעדית של החברה בישראל.

במסגרת ההסכם, אינטגריטי תספק שירותי תמיכה, מכירה, הטמעה והפצה בארץ של הפתרון הייחודי של אינפיניפוינט. שתי החברות צופות כי ההסכם ביניהן יניב עבורן מכירות בסך מיליוני שקלים בארץ, במהלך השנים הקרובות.

פתרון ה-DIaaS (ר”ת Device Identity as a Service) של אינפיניפוינט הוא פתרון מבוסס ענן ראשון מסוגו, שמספק גישה מאובטחת לשירותים מרוחקים, ומאפשר אכיפה ותיקון של המחשב המתחבר בזמן אמת, כדי לשמר עבודה פרודוקטיבית לעובדים ולארגון. הפתרון מאפשר לבצע כל בדיקה למכשיר שמתחבר מרחוק כחלק מהגדרת מדיניות האבטחה, באמצעות בדיקות פשוטות המבוססות על מידע מהמכשיר עצמו – החל מבדיקת אנטי-וירוס והתקנתו ועד בדיקות חכמות מבוססות אינטליגנציית ענן לבדיקת מערכת ההפעלה ותוכנות צד שלישי, אשר חשופות למתקפות ונדרשות לעדכון.

סל כלים לניהול זהות המשתמש
אינפיניפוינט משלימה את הפתרונות הקיימים בסל הכלים של אינטגריטי כיום, העוסקים בניהול זהות המשתמש כמו הפתרון של חברת אוקטה (Okta), על מנת לספק לארגונים תמיכה מלאה במודל ה-Zero Trust. מטרת המודל היא לייצר ארכיטקטורת אבטחה שתמזער את הסיכונים למערכות הארגון, כאשר כיום במסגרתו נדרש ביצוע אימות של המכשיר שממנו העובד מתחבר לשירות, בנוסף לאימות המשתמש. המעורבות של אינפיניפוינט בתהליך האימות מספקת למעשה מענה הוליסטי לאבטחת תהליך ההתחברות מרחוק.

ל-אינפיניפוינט, לדבריה, מגוון לקוחות בשוק העולמי וכן בשוק הישראלי, והמוצר שלה נמצא בגרסאות מתקדמות ובשלות ליישום לכל ארגון – בכל גודל ובכל מגזר פעילות. על מנת לספק מענה איכותי לארגונים אלו, אינטגריטי תוכנה הכשירה צוות מומחים ייחודי, שייתן שירות בתחומי שיווק, מכירה, הטמעה ותמיכה בכל הנוגע לפתרון של אינפיניפוינט.

“מרכיב חיוני וחלק בלתי נפרד מניהול מדיניות סייבר ארגונית”
לדברי אריאל קריגר, סמנכ”ל גלובלי לתחומי מכירות ופיתוח עסקי ב-אינפיניפוינט, “החיבור של אינטגריטי ו-אינפיניפוינט הוא מבחינתנו חיבור טבעי כדי לתת ערך אסטרטגי מוסף ברמת מדיניות ה-Zero Trust הארגונית, הנדרשת כיום לעבודה בגישה מרחוק בכדי להגן על ארגונים מפני חשיפות סייבר. אנחנו בטוחים שהשותפות החדשה תאפשר לנו להמשיך לייצר ערך מוסף אסטרטגי לשלל לקוחותינו”.

אייל אלפסי, מנהל תחום אינטגרציה באינטגריטי תוכנה, הוסיף כי: “מערכת אינפיניפוינט הינה ייחודית וראשונה מסוגה ואנו רואים בפתרון זה מרכיב חיוני וחלק בלתי נפרד מניהול מדיניות סייבר ארגונית. אנחנו כבר מוכנים להטמעת המוצר באופן מיידי ואני מאמין כי ביכולת אינפיניפוינט ואינטגריטי להתפתח באופן משמעותי בשוק הישראלי ולהגיע אל עשרות לקוחות חדשים כבר בטווח הקרוב”.

 

אינטגריטי תוכנה תשווק ותפיץ את אינפיניפוינט בישראל

    לקבלת פרטים נוספים השאירו את פרטיכם