אינטגריטי תוכנה מונתה לנציגה של Silverfort בישראל

פורסם ב-03.11.2020

החברות מעריכות מכירות בסך מיליוני שקלים בישראל במהלך השנתיים הקרובות.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס חתמה על הסכם שותפות עסקית עם Silverfort הישראלית. במסגרת ההסכם, אינטגריטי תמכור ותפיץ את הפתרון הייחודי של Silverfort, המאפשר אימות מאובטח והגנה על גישה למערכות רגישות של ארגונים.
Silverfort מספקת את פתרון ה MFA (Multi Factor Authentication) שנחשב למתקדם בעולם מסוגו ומאפשר הגנה על כל מערכת שהיא, לרבות שירותי ענן, ומערכות ייחודיות בארגון אשר לא מקבלות מענה תחת פתרונות קיימים. יכולת זאת נובעת מהארכיטקטורה הייחודית של Silverfort, שאינה דורשת התקנת תוכנה על שרתים או פרוקסים ברשת, או שינויים בקוד של האפליקציות הארגוניות.

ל- Silverfort לקוחות רבים בשוק העולמי וכן בשוק הישראלי. המוצר מסופק כיום בגרסאות מתקדמות ובשלות ליישום בכל ארגון – בכל גודל ובכל מגזר פעילות. במסגרת השותפות החדשה תעסוק אינטגריטי בשיווק, מכירה, הטמעה ותמיכה של פתרונות Silverfort בשוק הישראלי. צוות מומחים ייחודי הוכשר על ידי החברה על מנת לספק מענה בתחומים אלה. שתי החברות מעריכות כי ההסכם יניב עבורן מכירות בסך מיליוני שקלים בישראל במהלך השנתיים הקרובות.
מערכת ה-MFA של Silverfort מאפשרת להעלות את דרישות אימות הזהות בהתאם לרמת הסיכון – Risk Based Authentication (RBA), על ידי ניטור בקשות הגישה של כל המשתמשים השונים למערכות הארגוניות, וכן בין המערכות עצמן, בזמן אמת. בקשות גישה אלו מנותחות על ידי מנוע ניתוח סיכונים מתקדם מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית. Silverfort מעלה את דרישות אימות הזהות בהתאם לרמת הסיכון על פי לוגיקה מוגדרת מראש ו/או על בסיס זיהוי אנומליה, ויכולה לדרוש מהמשתמש אימות באמצעי נוסף, להתריע על פעילות חשודה או לחסום גישה בזמן אמת.

לדברי הד קובץ, מנכ”ל Silverfort, “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם אינטגריטי תוכנה ומאמינים שיחד נוכל להביא ערך להרבה לקוחות נוספים בישראל. הביקוש לפתרונות אימות מאובטח הולך וגובר בתקופה האחרונה עקב הצורך של חברות רבות לאפשר גישה של עובדים למערכות רגישות מהבית, מבלי להתפשר על אבטחה. המוצר שלנו פותר את הבעיה הזו בצורה יעילה וחדשנית. המכירות שלנו בישראל וברחבי העולם גדלות במהירות, והשותפות עם אינטגריטי תאפשר לנו להאיץ את המכירות ולסייע לחברות ישראליות רבות להתמודד עם המציאות החדשה ועם איומי הסייבר שנלווים לה”.

ארז גולדשטיין, מנכ”ל אינטגריטי תוכנה, הוסיף ואמר כי “אנו גאים להוסיף את Silverfort לסל המוצרים שלנו. תחום ההזדהות המאובטחת הינו התמחות אסטרטגית שלנו מתוך הבנה שהזדהות היא אבן יסוד בניהול מדיניות Cyber ארגונית. אני מאמין כי ביכולת Silverfort ואינטגריטי להתפתח באופן משמעותי בשוק הישראלי ואני צופה עשרות לקוחות חדשים בטווח הקרוב.”

 

 

 

אינטגריטי תוכנה מונתה לנציגה של Silverfort בישראל

    לקבלת פרטים נוספים השאירו את פרטיכם