אינטגריטי תוכנה ופורטק ישווקו את מוצרי ביונד טראסט בישראל

פורסם ב-09.12.2021

חברת פורטק (ForeTech) וחברת אינטגריטי תוכנה (Integrity Software) מבית מטריקס ישווקו בארץ את מוצרי ביונד טראסט (BeyondTrust), אותה מייצגת פורטק בישראל.

פורטק היא חברת בוטיק להפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר והמפיצה הבלעדית בארץ של ביונד טראסט, אשר זכתה, זו השנה השלישית ברציפות, להימנות על החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, בקטגוריית Privileged Access Management.

אינטגריטי תוכנה מתמחה באספקת פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל, הטובים מסוגם בשוק, בשילוב מתן שירותים מקצועיים, הטמעה ותמיכה. לחברה לקוחות מן השורה הראשונה, כגון: בנק איגוד, נתיבי ישראל, מכבידנט, יס, ACE, Nova ועוד.

לדברי ארז גולדשטיין, מנכ”ל אינטגריטי תוכנה: “כמי שחיים את התעשייה ומתמחים בעולם של הזדהות מאובטחת, זיהינו את הפוטנציאל האדיר שיש היום לפתרונות ביונד טראסט בשוק הישראלי, בדגש מיוחד על המערכת לניהול סיסמאות והרשאות. ביונד טראסט מציעה פתרון יציב, אמין וקל ליישום ולתפעול, אשר ישלים את הפורטפוליו שלנו בתחום אבטחת מידע, במטרה להביא ערך מקסימלי ללקוחות שלנו המגיעים מכל המגזרים. אלון יעקב ואני הולכים הרבה שנים אחורה, ואני משוכנע שהשותפות בינינו תביא בשורה חדשה לשוק”.

“יש לנו מערכת יחסים ותיקה ומבוססת עם אינטגרטורים מובילים רבים בשוק אבטחת המידע, ואנחנו גאים לצרף לשורותינו גם את אינטגריטי, חברה עם מוניטין מצוין אשר בשילוב כוחות נצליח להוביל את שוק ניהול ההרשאות האוניברסלי, ואת הרחבת פריסת פתרונות ביונד טראסט, הנחשבים למובילים ולטובים ביותר בשוק”, אמר אלון יעקב, מנכ”ל פורטק. “כבר היום פתרונות ביונד טראסט משמשים עשרות לקוחות בשוק הישראלי, ואני מעריך כי שיתוף הפעולה עם אינטגריטי צפוי לשלש את מספר הלקוחות בפרק זמן של שנה”.

אינטגריטי תוכנה ופורטק ישווקו את מוצרי ביונד טראסט בישראל

    לקבלת פרטים נוספים השאירו את פרטיכם