Citrix Select

פורסם ב-03.01.2018

חברת Citrix שמחה לבשר שהחל מינואר 2018 כל לקוחות Citrix עוברים לחוזה של Citrix Select.

חוזה זה משפר בצורה משמעותית את נושא התמיכה והתפעול השוטף.

 

החוזה החדש כולל:

•  תמיכה של Citrix ללא מגבלת קריאות.
•  יכולת הורדת כלי הדיאגנוסטיקה המתקדמים של Citrix בחבילת Smart Tools.
•  קבלת כל העדכונים של Citrix לגרסאות.
•  קבלת גישה לeLearning של Citrix דרך פורטל ה Enable.
•  קבלת חבילת  WEM)  Workspace Environment Management)  או תחת השם הישן Norskale – חבילה לניהול סביבת המשתמש ושיפור ביצועים.
חבילה זאת נמכרה בעבר בנפרד במחיר של עשרות דולרים למשתמש ותהיה זמינה ברישיון ה Select.
https://www.citrix.com/blogs/2017/04/11/user-experience-on-steroids-citrix-workspace-environment-management/

•  חבילתCitrix App Layering או תחת השם החדש UniDesk. פתרון מוביל עולמי של התקנת אפליקציות בשכבות. זוהי יכולת המאפשרת לתת למשתמשים שונים לעבוד בשכבות שונות באותו שרת, ועל ידי כך לצמצם בכמות הרישיונות,     הגדלת הזריזות וצמצום עבודת התחזוקה.

https://docs.citrix.com/en-us/citrix-app-layering/4.html

 

יכולת Advanced Configuration קיימת רק ברישיון Platinum.

 

בנוסף, חברת אינטגריטי, שותפת Platinum של Citrix, תמשיך לתת את שרות ה-  SLA הידוע בשם “The Wolf” שכולל תמיכה המורכבת בין היתר מ:
• הגעה פיזית לאתר.
• ניהול ופתיחת הקריאות מול Citrix.
• צוות מקצועי של מומחי Citrix.
• הכול בשפה העברית עם נגישות מלאה של הלקוח.

למידע נוסף :  https://www.integrity-software.co.il/the-wolf/

 

כמובן שנשמח לענות על כול שאלה ,
ארז ברוך וצוות אינטגריטי תוכנה


למידע נוסף:
https://www.citrix.com/support/welcome-to-select.html


https://www.citrix.com/content/dam/citrix/en_us/documents/reference-material/citrix-customer-services-select.pdf

Citrix Select

    לקבלת פרטים נוספים השאירו את פרטיכם